Sponsoring is heel belangrijk voor het voortbestaan van een sportvereniging, dit geldt ook voor v.v. IASON.

Sponsoring is naast een maatschappelijke ondersteuning, natuurlijk ook een mogelijkheid om leden en bezoekers van v.v. IASON te stimuleren om uw bedrijf te bezoeken en/of van uw diensten gebruik te maken.

Daarom doen we een beroep op alle bedrijven die v.v. IASON een warm hart toedragen. Als potentieel sponsor van v.v. IASON heeft u heel wat sponsormogelijkheden. Echter mocht uzelf een idee hebben inzake sponsoring van onze club, niet genoemd in deze flyer, zijn we altijd bereid om dit idee samen met u te bespreken

Alle mogelijkheden worden keurig vastgelegd in een contract. Van elk bedrag dat u betaalt, krijgt u een rekening: sponsorbedragen behoren immers tot aftrekbare zakelijke kosten.