Deelname aan het toernooi kan in 2 verschillende categorieën te weten:

• heren recreatie teams (vrije tijd én geoefend)
  • dames teams (vrije tijd én geoefend)

Het inschrijfgeld, € 25,- per team per dag, graag vóór 29 mei 2024 overmaken op IBAN-nummer: NL86RABO0152896600 bij de Rabobank, ten name van VV IASON onder vermelding van ‘teamnaam’ en ‘mini-toernooi IASON”.

Na verwerking van de inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. De wedstrijdschema’s worden kort voor het toernooi gepubliceerd op de website vviason.nl. NB: U wordt niet ingedeeld als de betaling nog niet binnen is!

Vul hier het inschrijfformulier in:

Teamnaam (verplicht)

Contactpersoon:

Voornaam (verplicht)

Achternaam (verplicht)

Adres (verplicht)

Postcode (verplicht)

Plaats (verplicht)

Telefoon (verplicht)

Emailadres (verplicht)

Wij nemen deel aan uw toernooi en wel met de volgende teams:

Zaterdag 29 juni 2024

Ik schrijf team(s) in voor de categorie Heren Recreanten

Zondag 30 juni 2024

Ik schrijf team(s) in voor de categorie Heren Recreanten

Ik schrijf team(s) in voor de categorie Dames

Opmerkingen:

Door dit formulier te gebruiken gaat U ermee akkoord dat VV IASON uw gegevens opslaat en louter gebruikt om u op de hoogte te houden van het Miniveldvoetbaltoernooi van VV IASON. Zie het privacybeleid van VV IASON op www.vviason.nl.