VV IASON is heel blij met een geweldig verlopen Miniveldvoetbaltoernooi. Tegen alle voorspellingen in bleef het droog, en wij genoten deze dagen van een groot aantal sportieve teams, mooie wedstrijden met mooie winnaars, sportieve momenten en heel veel gezelligheid!

VV IASON bedankt de hardwerkende vrijwilligers voor hun inzet, zonder hen geen toernooi. Daarnaast danken wij uiteraard jullie, de spelers en de scheidsrechters, hartelijk voor de sportieve bijdragen en de gezelligheid. Het was niet voor niets weer het grootste en gezelligste toernooi van heel Zuid Limburg!

Wij publiceren de komende dagen en weken foto’s van het toernooi op onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/vviasontoernooi/. Zorg dat iedereen uit het team de pagina “Likes” zodat iedereen ook op de foto’s attent wordt gemaakt!

Volgend jaar is de 35e editie van het toernooi. Wij hopen jullie allemaal weer te verwelkomen en dat we met zijn allen weer een mooi evenement kunnen neerzetten. Hou de mail in de gaten voor de data!

Nogmaals hartelijk dank en wij hopen tot volgend jaar!