VV IASON is heel trots op een sportief, sfeervol en gezellig 37e Miniveldvoetbaltoernooi. Het weer was bijna te mooi en we hebben genoten deze dagen van een groot aantal sportieve teams, mooie wedstrijden met mooie winnaars en heel veel gezelligheid!

VV IASON bedankt de hardwerkende vrijwilligers voor hun inzet, zonder hen geen toernooi. Daarnaast danken wij uiteraard de spelers en de scheidsrechters hartelijk voor de sportieve bijdragen en de gezelligheid. Het was niet voor niets weer het gezelligste toernooi van heel Zuid Limburg!

Wij publiceren de komende dagen en weken foto’s van het toernooi op de Facebook-pagina facebook.com/vviasontoernooi. Zorg dat iedereen uit het team de pagina “Likes” zodat iedereen ook op de foto’s attent wordt gemaakt!

Volgend jaar hopen wij jullie allemaal weer te verwelkomen op de 38e editie van ons toernooi! Hou deze pagina in de gaten voor de data!

Nogmaals hartelijk dank en wij hopen tot volgend jaar!

VV IASON